حضور پنجاه میلیون نفری ملت






حضور پنجاه میلیون نفری ملت
در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پایان حیات جنبش سبز اموی
و شکست توطئه های امپریالیسم غر
حضور پنجاه میلیون نفری ملت
در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پایان حیات جنبش سبز اموی
و شکست توطئه های امپریالیسم غرب

امروز در تاریخ ایران زمین روزی بی سابقه بود. روزی که حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران و
عاشقان ولایت بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی تعیین کننده ۲۲ بهمن دنیا
را شگفت زده کردند. نگاهی مختصر به سایتهای معاند نظام بازخورد این معجزه
الهی را به خوبی برای ما مکشوف می سازد. به طوری که سایت بنگاه خبر
پراکنی بی.بی.سی وادار شد تا برای اینکه از غافله عقب نماند تصاویر حضور
میلیونی حامیان دولت را به تصویر بکشد و از زبان آنها اذعان کند که در روز
۲۲ بهمن حقیقتا جنازه فتنه تشییع و امید معاندین نظام در خارج و در داخل
برای خدشه وارد کردن به ساحت قدسی این نظام الهی به یاس مبدل شد.
سایت صهیونیستی بالاترین که توسط منشه امیر مزدور رژیم صهیونیستی اداره می شود و تحت
فضایی به شدت افراطی و غیر واقعی به سر می برد نیز طی لینکهایی با اذعان
به شکست خفت بار خود در روز ۲۲ بهمن تقصیر این شکست را متوجه عطاء الله
مهاجرانی و اتاق فکر لندن ساخت و در موضوعی داغ به نقد عملکرد جنبش سبز و
دلایل شکست خفت بار در این روز به یادماندنی پرداخت.
اما دکتر محمود احمدی نژاد بار دیگر در سخنرانی روز ۲۲ بهمن شجاعانه از اقتدار ایران
دفاع کرد و از خبری مهم در خصوص تولید اولین محموله سوخت ۲۰درصدی در
تاسیسات نطنز پرده برداشت. این در حالی بود که سران ورشکسته جریان فتنه از
بیم آسیب دیدن توسط میلیونها ایرانی خشمگین مجبور شدند در همان اوایل
حضورشان در تظاهرات فرار را بر قرار ترجیح دهند.
این روز به یاد ماندنی همچون ۹ دی ۸۸ و همچون ۲۲ خرداد ۸۸ در آلبوم شاهکارهای سی ساله ملت ایران جاودان خواهد شد.
به امید سرافرازی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها.
سلام ، خدا قوت